کلاسهای آنلاین نصیر تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میگردد
کلاسهای آنلاین نصیر تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میگردد

مدرسه زبان آنلاین (شعبه عظیمیه)

تاریخ انتشار: 1401/10/27

اولیای گرامی

با توجه اعلام تعطیلی مجدد در روز چهارشنبه مورخه 1401/10/28 و نظر به ادامه دار شدن تعطیلی های اجباری چند روز گذشته جهت جلوگیری از دور شدن عزیزانمان از فضای آموزشی و فراموش نکردن مطالب و همچنین در راستای مرور مطالب و آموزش مطالب جدید فردا کلاس فرزند شما بصورت آنلاین می باشد.
خاطرنشان می سازد این تعطیلی های تحمیلی کاملا علیرغم میل موسسه بوده و بالاجبار و با کنترل های سخت گیرانه از جانب نهادهای بالادستی به مجموعه تحمیل میگردد. ولی در این شرایط ما منفعل نبوده و همچنان در کنار عزیزان هستیم و هرآنچه در توانمان باشد انجام خواهیم داد.
شایان ذکر است در طول مدت دو سال کرونا تمامی کلاسهای مدرسه زبان بطور کامل بصورت آنلاین برگزار گردید و شاهد نتایج بسیار درخشانی نیز بودیم. ضمن اینکه در این روش، عزیزانمان با آموزش مجازی نیز بطور ضمنی آشنا میشوند و در ادامه تحصیل خود در مدرسه هنگام مواجهه با تعطیلی های کلاسهای مدرسه آمادگی کاملی برای یادگیری درسها را از قبل آموخته اند.

روش آنلاین شدن بسیار ساده است و نیازی به نصب هیچگونه برنامه یا کار خاصی نیست و حتی خود نوآموزان نیز میتوانند براحتی در منزل وارد کلاس شوند. فقط روی لینک زیر زده و گزینه «مهمان» را بزنید... به همین راحتی وارد کلاس خواهید شد. توصیه میشود جلسه اول اولیای گرامی در کنار عزیزان حضور داشته باشند ولی از جلسات بعدی نیازی به حضور ابدا نمی باشد. این لینک ها در پرتال کابری شما در سایت نصیر نیز در دسترس است. کافیست وارد سایت نصیر شوید و روی دکمه  قرمز رنگ "ورود/عضویت" کلیک کنید و کد دانشجویی و رمز عبور خود را وارد کنید و دکمه ورود را بزنید. کلمه عبور سال تولد بطور مثال 1392 است و کد دانشجویی را اگر نمیدانید گزینه فراموش کد دانشجویی را بزنید تا برای شما نمایش داده شود. البته مهم داشتن لینک کلاس است ، از هر طریقی لینک را داشته باشید فرقی ندارد.

از اینجا درخصوص نحوه استفاده ا ز اسکای روم میتوانید اطلاعات بیشتری هم کسب کنید: https://t.me/Nassirinst/15942

لطفا راس ساعت در کلاس حضور داشته باشید. قبل از ساعت کلاس میتوانید روی لینک کلیک کنید تا از درست بودن مرورگر خود مطمئن شوید. اگر پیام شما در صف هستید را دیدید یعنی مرورگر شما کاملا آماده است اگر پیام مرورگر سازگار نیست را دید حتما مرورگر خود را به روز رسانی کنید یا مرورگر دیگری نصب نمایید. از تمام انواع گوشی ها و همچنین لپ تاپ ها میتوانید وارد لینک شوید و در کلاس شرکت فرمایید. هر سوال یا مشکلی در ورود به کلاس یا حین کلاس داشتید میتوانید به آیدی
@Kamalinezhad در تلگرام پیام دهید.


امیدواریم که از روز شنبه مشکلات سرما و آلودگی هوا و ... رفع شده و مجدد از شنبه حضورا در خدمت نوآموزان عزیز باشیم 🙏🙏🙏



ساعت کلاس از ساعت 11:00 الی 12:45

لینک کلاس تیچر زهرا نصیری :  https://www.skyroom.online/ch/nassir/kids1

لینک کلاس تیچر سحرناز براکه پور :  https://www.skyroom.online/ch/nassir/kids2

لینک کلاس تیچر مریم محمدزاده : https://www.skyroom.online/ch/nassir/kids3

لینک کلاس تیچر سهیلا حاتمی  :https://www.skyroom.online/ch/nassir/kids4

لینک کلاس تیچر نیلوفر محبی و شقایق برزو  :https://www.skyroom.online/ch/nassir/kids5



هر سوال یا مشکلی در ورود به کلاس یا حین کلاس داشتید میتوانید به آیدی @Kamalinezhad در تلگرام پیام دهید. 🙏

🔰

© 2024 - کلیه حقوق این پورتال متعلق به مؤسسات آنلاین و حضوری زبان نصیر میباشد. نسخه 2.8.2.0

طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی پورتال توسط گروه برنامه نویسی آقاجانی 09039202012