کلاسهای آنلاین نصیر تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میگردد
کلاسهای آنلاین نصیر تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میگردد

برگزاری الزامی پکیج و خصوصی بصورت "آنلاین"

تاریخ انتشار: 1399/01/13

✨زبان آموزان گرامی ضمن تبریک سال نو و عید نوروز  ،نظر شما را به مطالب ذیل جلب می نماییم . 


طبق دستور العمل مراجع ذیصلاح،  تا رفع مشکل ویروس کرونا ، کلاسها بایستی بصورت آنلاین برگزار گردد . 

ممکن است تعطیلی موسسات آموزشی سراسر کشور ، به بعد از ۱۵ فروردین نیز ادامه پیدا کند.



👈در خصوص دانشجویان کلاسهای پکیج و TM‌و غیرانگلیسی اگر تاکنون کلاسهای شما بصورت آنلاین تشکیل شده ، که همان روال ادامه پیدا کند و اگر تا کنون کلاس پکیج ،TMیا غیر انگلیسی شما بصورت آنلاین تشکیل نشده ، در هفته اول بعد از عید یعنی ۱۶ تا ۲۱ فروردین ، باید الزاما یک جلسه کلاس شما بصورت آنلاین  تشکیل گردد . اگر خدای ناکرده تعطیلی ادامه داشت ، در هفته دوم بعد از عید یعنی ۲۳ فروردین تا ۲۸ فروردین ، بایستی دو جلسه کلاس آنلاین برقرار گردد . 

برگزاری کلاس آنلاین با توجه به وضعیت کنونی کشور و دستور مراجع ذیصلاح،  یک الزام است و چاره دیگری وجود ندارد . حتی مدارس کشور تا چند روز آتی به این سبک به فعالیت خود ادامه خواهند داد . 

انشاالله که طی هفته اول یا حداکثر دو هفته اول بعد از عید مشکل مرتفع و دستور بازگشایی مراکز آموزشی را صادر کنند ولی اگر این اتفاق نیافتاد،  برگزاری کلاس آنلاین کلاسهای پکیج و TM و غیر انگلیسی ادامه پیدا خواهد کرد .  به  تمامی زبان آموزان نصیر قویا توصیه میکنیم در کلاسهای آنلاین این دو هفته بعد از عید که جمعا ۳ جلسه خواهد بود( یک جلسه هفته اول و دو جلسه هفته دوم) شرکت کنند 

🛑نکته مهم:  کلاسهای این دو هفته برای همه زبان آموزان کلاسهای پکیج و TM و غیر انگلیسی نصیر "رایگان" است و جز تعداد جلساتشان حساب نمی شود . در واقع این یک آفر ویژه از طرف موسسه بوده و حق التدریس از طرف موسسه به اساتید پرداخت میشود ولی از تعداد جلسات دانشجویان‌کسر نمیگردد. این آفر به این دلیل است که دانشجویان عزیز از روند تحصیلی خود باز نمانند و طبق برنامه ریزی های خود به پیش بروند. 


👈کلاسهای خصوصی با هماهنگی استاد باید بصورت آنلاین برگزار گردد مگر آنکه خود شاگرد اعلام و ابراز کند با تعویق کلاسهای خصوصی اش هیچ مشکلی ندارد . 


👈در مورد کلاسهای 

"ترمیک" دو روز در هفته

ترمیک سه روز در هفته

مدرسه مکالمه

مدرسه زبان کودک KIDS SCHOOL

 منتظر دستور مراجع ذیصلاح برای بازگشایی موسسات ِآموزشی سراسر کشور خواهیم بود . 


به امید روزهای خوش و سلامتی برای همه مردم جهان🙏

© 2024 - کلیه حقوق این پورتال متعلق به مؤسسات آنلاین و حضوری زبان نصیر میباشد. نسخه 2.8.2.0

طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی پورتال توسط گروه برنامه نویسی آقاجانی 09039202012