کلاسهای آنلاین نصیر تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میگردد
کلاسهای آنلاین نصیر تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میگردد

اطلاعیه مهم تعطیلات تا پایان نوروز

تاریخ انتشار: 1398/12/17

احتراماً بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت مبنی بر الزام تعطیلی کلیه مراکز آموزشی و آموزشگاههای زبان به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا تا پایان سال٬ به اطلاع می رساند کلیه کلاسها تا پایان تعطیلات نوروز یعنی تا پایان روز سیزدهم فروردین  بطور کامل تعطیل می باشند.

درصورتیکه انشالله از بعد از تعطیلات نوروز همه چیز به روند عادی بازگردد و دستور بازگشایی آموزشگاههای زبان صادر شود برنامه به شرح زیر خواهد بود:

•    کلاسهای ترمیک دو روز در هفته و پکیج و تی ام و مدرسه زبان و مدرسه مکالمه از روز شنبه مورخه ۱۶ فروردین  طبق روز و ساعت قبلی خود تا پایان تعداد جلسات به روند معمول و عادی خود ادامه خواهند داد.
•    کلاسهای ترمیک سه روز در هفته٬ در یکی از روزهای پنجشنبه یا جمعه مورخه ۱۴ و ۱۵ فروردین ، سه جلسه کلاس درسی پشت سرهم خواهند داشت. (تاریخ و ساعت این جلسات اعلام خواهد شد) و سپس در دو هفته بعدی طبق روز و ساعت قبلی خود تا پایان تعداد جلسات به روند معمول و عادی خود ادامه خواهند داد. لذا این دسته از دانشجویان از هم اکنون برای جلسه جبرانی پنجشنبه یا جمعه آمادگی داشته باشند.
•    کلاسهای فقط جمعه از روز جمعه مورخه ۱۵ فروردین به روند معمول و عادی خود ادامه خواهند داد.

درصورتیکه خدایی نکرده تعطیلات بیشتر ایام نوروز ادامه پیدا کرد٬ برنامه مربوطه متعاقبا اعلام خواهد شد.

گروه مدیریت نصیر با جلسات متعدد تمام احتمالات ممکن را درنظر گرفته و با طرح سناریوی احتمالی مختلف پیشبینی راهکارهای لازمه را در تمامی شرایط اندیشیده است و این اطمینان خاطر را به شما عزیزان میدهد تا برنامه ریزی دقیق جهت اجرای کامل کلیه مفاد آموزشی به طور کامل صورت پذیرد تا حقی از عزیزان ضایع نگردیده و همه چیز به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد.

در پایان امیدوارم هرچه زودتر این مشکل از کشور عزیزمان و تمام کشورها رفع شده و روند زندگی همه مردم به روال عادی خود باز گردد.


مجموعه موسسات زبانهای خارجه نصیر  www.Nassirinst.ir




مؤسسه آموزشی زبان نصیر کرج

© 2024 - کلیه حقوق این پورتال متعلق به مؤسسات آنلاین و حضوری زبان نصیر میباشد. نسخه 2.8.2.0

طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی پورتال توسط گروه برنامه نویسی آقاجانی 09039202012